Thursday, August 20, 2009

Rockin'!

Sjönk mitt hjärta precis genom golvet? Det slutade slå där iaf ett bra tag. JAG LÄSTE PRECIS på jonasbrothers.se (mahah) att oktober konserterna är BORTTAGNA! Det går iaf ett starkt rykte om det, för dom håller på att slita ut sig själva, och att det isf kommer nya i December ist. Men ÅH HALLÅ! Ingen glad J på hela hösten nu, methinksnot.

Idag vaknade jag himla tidigt och var redan trippeltusen bokad tydligen. Men nu ser min dag ut såhär: Plocka ute med Linc nu. Sen allum med Titti och leta sportkläder. In till stan o möta Linc o hans kompis Sandra! Lunch med pappa blir imon ist.

Igår begav jag o johanna oss först till linda o hängde en snabbis. Sen blev det mumsig glass på Triumf Glass.. den gjorde mig bara mer hungrig för en gångs skull dock :S Iaf så skulle jag ju hem o städa men det blev inget med det utan 30min senare satt jag o johanna bänkade framför Slumdog Millionare hos henne igen :D HIMLA bra film, nu fick jag se den på en vettig tv utan flygvärdinnor som stör. Sööötis Jamal (Dev Patel). Jag skrattade så jag grät när han gör en hopp-pose innan han dyker in i...bajset, från toaletten, och johanna bara dog "SLUTA SKRATTA! UuuuuH!!" Hahahahahahah i die.

Uppskattar allt rockigt som ligger i luften just nu :) Undrar om det funnits så mkt hela tiden och man inte sett det? Eller om folk bara känner sig lite modigare these days.. Hmm..
Audrina in Nylon

Alexander McQueen - Red Knuckle Duster Clutch
Phi

Stella McCartney


Jackie

No comments: