Sunday, August 9, 2009

Grazie!

Jag är helt slut. Why this? Fööör jag somnade himla sent ändå igår ju!! Men.. guess what, det gör inget för imon kan jag sova hur länge jag viiiill! Sen blir det aktivt igen, kommer få mega ångest exakt snart uh. Vill vara omringad av stiligt italienskt folk 24/7 ju hahah.. hej dåå sverige.

Ikväll äre avslutnings fest med PowerBoat folket på Lounge! Så det ska bli himlaa kul vetja med MASSA stiliga bilder for suure! Det får jätte gärna sluta regna dock..

Nu måste jag äta äta äta. EH ångrar verkligen att jag inte åt buffén på plats igår för idag när vi kom dit såg jaag godaste maten ever; gravad lax, potatis o någon sillgrej, sallad o vattenmeloooon! HEAVEN. Så nu är jag hungrig igen bara för det.
'
Uppskattar mysrösterna på favoriternaa :)


Har heelt glömt av att jag gick till NK förut :S Men iaf så fick jag 2 kataloger från Lexington! Det räcker ju för att pigga upp det flesta hihi. Har klarat mig än sålänge från de vanliga tidningarna.. vill inte tänka på allt kul jag missat :(

Måste duscha o piggna till.
Jackie

No comments: