Tuesday, August 11, 2009

Nodding my head like yeah, moving my hips like yeah.

"I'll be big enough for both of us to say, Be happy"

Ojoj va mycket jag vill få med i detta inlägget känner jag.. det får bli en sak i taget, så tar vi det andra sen! Jag sitter o kollar lite Teen Choice Awards klipp..eftersom att det aldriiig går att hitta hela showen!! Men iaf så såg det himla kul ut, med massa uppträdanden och great winners! Stiligast lätt som en plätt var ju såklart Jonas Brothers, och roligast för den delen med. Dom hade en tävling innan där folk skickade in "Dare the Jonas Brothers". Så Kevin "tattuerade sig" Nick kramade fans på 20sek och Joe blev klippt av Mike Tyson.. ganska funny faktiskt. :P

Miley Cyrus uppträdde med massa dansare, och en stripstång ehm.. Hon va riktigt stilig faktiskt! Ser ju inte direkt ut som 16år. Men she's awesome och uppträdandet var bra! Sen har jag inget att säga om hennes sångröst live, ibland får hon till det dock :) det ser himla KUL ut iaf, då hade jag varit nöjd.
Jätte fina accessoarer, känner att alla (be prepared my friends) närmar sig hatten. HAHA, den dagen den sorgen. Det är ganska soft ändå.. men.. ahh.. People who can rock it, please do! Älskar Mileys hår med, som vanligt.



En annan jag aldrig skrivit om är Ashley Green (Alice i Twilight). HON är riktigt festlig. Detta är en gammal bild men i love her hair! Hon är ball.. på TCA hade hon en bustier klänning med floral prints, uppsatt hår och kuvertväska. Sweet.

HUR söt var inte Ed westwick då, biig chocker there :p Men hur ostress som helst med en stilig tshirt och fixat håår. Han vann ett award för sin badboy roll i Gossip Girl. v


Min syster springer omkring o skriker att hon har tråkigt, och att hon antingen ska ta hål i läppen lr tattuera sig. Hmm, ok? Sen tror hon att hon ska SNO mitt o eves halsbands message (ska inte ens skriva det här) TJUV, i don't think so missy!!

Imorgon fyller evelina år! DET NI 21 here she comes. Det ska bli ett flertal firanden här o där ja, även om det inte är allt för planerat än. MEN det är då det brukar bli allra bäst if i know us :) Ska försöka vara lite kreativ sen..får se hur det går. Plus att jag ska till tandläkaren på morgonen, uuuh mindre kul ju. Ville ändra tiden men dom är så HIMLA tjatiga när man ringer så jag är hellre uppe med tuppen och får det överstökat.

Nuu måste jag äta något.
Jackie

1 comment: