Sunday, August 9, 2009

My secret crush.

Snaart kommer Linc hem. Han har varit på Madonna! Har någon INTE varit på Madonna efter denna helgen I wonder? (me, myself and I) Jag skulle sova tidigt, men det blir ju någon sorts moteffekt när man säger så.. dock är kl inte så mycket än! Annars är jag all alone here at home, och har kollat på skräckis. Normalt?

Idaaaaaaag har jag iaf haft en lovelyyy day. Det såg ut att bli en ruff start på dagen, men det gick smidigt som jag vet inte vad :) HUR skönt är det inte med hamnar? Mmh, SOL, stiligt trevliigt folk, braa musik att tralla omkring till, båtaar och ENGLISH! All in one place med.. Det trodde jag aldrig. VERKLIGEN inte i göteborg. Men se! Allt detta har jag fått uppleva idag, och ska göra exakt samma sak imon meeed! Då blire maybe possible perhaps att man får haka på en båt ut till själva tävlingen! SO, vad pratar jag om? Jag har hjälpt till på PowerBoat P1 world championship i Frihamnen! Gott kul ska ni veta, det va inte allt för mkt idag dock men me like anywaays! Har hängt med en rop pattinson look alike haha, det va kul, han e festlig :) ILLA att jag inte har en kamera för det är väldigt fina bilder in the making där borta! Här är iaf favorit båten (itaaalien), den har stiligast namn haha..( och har en Mr.Fendi som driver!!)
Cigarette Smash Poker

*

Sen måste jag snabbt säga att jag längtaaar till JB konserten! Jag vill fixa biljetter nuuu. Dom finns inte ens ute nu ju! Läste precis på Twitter (eftersom jag har varit m.i.a från min dator) att fleraa celebs va o kollade häromdagen :( me want to nu nu!

RobertsEmmaif you've never been to a jonas brothers concert then you've never truly experienced chaos!!

Det är galet härligt ute ännuuu en helg! Tacka för konserttider! :p.. myste lite efter work med eve o martin, med lakritsglass i goa mängder. Imon måste jag äta lunch, huvudont uppskattas ej. Joina?

Jackie

No comments: