Friday, August 14, 2009

ck.Fu

Sov mkt skumt inatt haha.. vaknade kl 5 av att jag höll min mp3 i handen, den va på såklart(miley cyrus playing), och att det va jätte ljust i mitt rum! Iaf så har jag nog skadats lite av det för jag har bara lyssnat på Miley Cyrus hela dagen, hittat massa nya bra låtar :)

Nu ska jag duscha och förbereda mitt hår inför kvällen :p Min plattång håller på att dö, den glappar o blinkar. Dags för en ny? Nooooo :(

Älskar den nya kampanjen för H&M. Det är himla stiligt inne i affären med de stora enkla tavlorna på väggarna. Saknar Sean O'Pry såklart, men nu tar the ladies over för tillfället.
Måste måste måste leta upp den nya tidningen asap nästa gång jag är inne i stan! Ser huur bra ut som helst. Kul med gratistidningar som faktiskt skriver om något vettigt..

Längtar tills ikväll. Måste ut ut o se lite folk! Gråbo är NOT the place to be för den biten av mitt liv no spanks.

"Wish you may, and wish you might"
Jackie

No comments: