Monday, August 24, 2009

Young folks.

Nu nu nuu ska jag bege mig in till stan o möta eve o vics! Det va ju faktiskt längesen nu, fleraa dagar :O Gash.. det blir mkt prat och gossip nu hihi.
Idag har jag äveen varit ute o sprungit elljusspåret, uh. Och varit i Allum med titti (part two) så nu är jag all set att börja gymma :P Johanna, did you hear :D vihoo! Det blir nice. Så får jag tillbaka min gamla jacqueline kropp....som jag faktiskt har fått höra idag ehm. Oh well.

Jag önskar jag fick på mig lökia skor :( såg massa stiligt i affärerna förut! Buuhu. Har ni sett LVs nya höst/vinter kollektion ? Öronen är bäst mahaha.. Väskorna ska tydligen blinka när man går förbi en annan likadan väska, det lär ju vara spännande. Meen det lär inte jag få uppleva ändå haha.

Later
Jackie

2 comments:

Johanna said...

YESYESYES!
kom och träna med mig baby

Nathalie said...

söttttt