Saturday, August 22, 2009

Varför så cool?

Gash jag är helt slut! Känner att jag använder mig av den meningen väldigt ofta meeen idag så.. För det första har jag inte bloggat på några dagar? tror jag ialla fall.. så nu snurrar det i mitt huvud för det har hänt lite kul grejer det senaste ändå :)

Igår hade Kimb fest hemma, eftersom jag är sämst på att gissa antal så kan jag väll säga att de va ungefär...30-35 pers här och jag o johanna va äldst hahah. "Såå, ni är här o raggar på små killar då ;)?" Pfff.. don't try that with me MISTER! :D Men det va en annorlunda upplevelse som vi så fint sa under kvällen och man fick lagom goa flashbacks haha. För att sammanfatta tycker jag denna generationen är snäppet lugnare än vad vi var. And that's a good thing.So.. vad mer? Innan festen igår va jag inne i stan med Linc o träffade hans vänner. Dom åt köttbullar med mos på Barsidan allihopa, det tyckte jag va festligt, och pratade om good'n'fun stuff :) Så nu är det fler idéer i luften, och jag är redigt sugen på det så time to get started. No time to waste!

Detta är skumt. I don't know why I do. But I do. Jag uppskattar Cole Mohr och Ash Stymest alot.
Kinda freaky boys, but kinda cute.
Vet inte om jag nämnt detta än. För det första, så måste jag sluta säga saker som jag "aldrig ska ta på mig" för har nog brutit mot alla mina sådana löften jag haft genom åren nu(blommigt, lila, högklackat, korta kjolar).. bara prickigt kvar :p Igår bröt jag en av de stora "jag kommer aldrig.." när jag tog på mig en jeans jacka!! Och inte vilken som helst, utan min brors gamla som han hade när han var i min ålder! Hahaha.. DET är vintage må jag säga. Den passar super och har legat i en säck ett antal år så arbetar fortfarande på lukten men, the rest i LOVE :)

Nuu ska jag vila lite tänkte jag. Kanske äta något igen? neeh.. Jag har tagit bort vårat ljudprogram på datorn tydligen :( Så man kan inte spela musik! Gash, DET är frustrating, om något! Men nerd som jag är så letar jag fram nya program på internet nuuuue.

Jackie

1 comment:

Evelina said...

Hahahahahaha ill help u med lukten:D