Friday, August 14, 2009

Not fair.

HUR kan man släppa trailers & teasers ett halvår innan filmen kommer ut!? Jaaaaag vill se New Moon nu nu nu! I die. Myshet på hög nivå. Vill se den utomlands med, mycket roligare.. INGEN UPPSKATTAR FILMEN HÄR JU! Eve har inte sett deeen, men frukta ej, she'll do it for me (honey) säger hon hihi. Så det uppskattar jag. Funderar på att läsa böckerna igen? Haha hmm..

Seeen uppskattar jag också, very much, 17 Again.. Zac Efron yum. Såg filmen i Dubai men ikväll blev det filmmys igeen hos eve, med ostbågar med chilismak! Men asså godare än godast var ju Zac. Mahaha löken är han. Killar som klär sig snyggt tar alla pris i världen.

Hörde precis en låt (Weightless) från All Time Low. Känner att jag hört om dom förut? men not sure. Ska lyssna noga imon för jag gillade låten/videon och HUR söt är inte the lead singer? Mmmhm det tåls att spana in :) Lite sommar feelings på det med.

Imon är det fredag! HELG FFS (oj ffs va längesen!). Vi ska fira evelina hela helgen ja tack. Stan är fullproppad med människor 3e helgen i rad, och det gör allt mkt roligare. Min ångest ligger annars på hög nivå, då krävs det mkt människor för att förtränga det :P så Go us hela helgen!

"Maybe it's not my weekend but it's gonna be my year"

Jackie

2 comments:

Nathalie said...

du är så SÖT! tack, jag följer din också ska du veta, och jag håller med dig!!! jag längtar så tills new moon filmen släåån -- twilight är min favorit, sett den 1000 ggr redan! love it =)

Ida C Gustafsson said...

lilla rara söta Jacqueline Sandberg.
Jag uppskattar den, jag ska se den.. Jag kommer tom till Göteborg och ser den såå du får se den med mig då. Delad glädje är som sagt dubbel glädje.. och jag håller med, GE MIG NEW MOON NU!