Tuesday, August 18, 2009

Models and Mortals

Hmm, major headache.. helt plötsligt? More water please!

Ligger bänkad framför Sex & the City. Alltid lika motiverande med Big, Big BIG!! HE, and only he, is the man of my dreams :P nästan iaf. Any who.. jag funderar på om jag ska börja skriva min blogg i lite mera Carrie style? Så kan jag myga in kommentarer om veem jag vill mahaha. (vilket jag redan gör?) Oh well..

Min käre bror ligger o sussar bredvid mig. Resten av huset verkar ganska tyst med såå, kanske dags att sova snart? Vill inte sova hela dagen imon, även om jag varit konstigt trött hela dagen idag :S Funderar på om jag ska börja med pilates igen! På med knäskyddet och get going. "Breathe iiiin through the nose, and oooout trough the nose" Det hade varit perfeekt med lite annan musik till dock, men då hör man inte vad den korthåriga onödigt biffiga tränartjejen säger...
*
Allt städande och fixande av mina kläder idag har gjort att jag blivit himla sugen på...lite nytt (not gonna happen) lr bara lite nya ställen att besöka och visa upp det på! Med lite nya människor perhaps? Me and my ladies got some style, ska ni veta! SÅ watch out mmhm.. Väst! Vill ha en nu fluffig och mörkbrun maybe? Mörkgrå! Och såklart en svart :) Hösten, I think I'm ready now! Det blir alltid såhär när man känner att sommaren ändåå inte kommer hålla i sig, och det är lika bra att fixa fram höstgarderoben! Ingen idé att gå runt o fundera på om man har för lite kläder på sig och ser retarded ut. Eller om man har för mkt kläder på sig, och ser retarded ut :P På hösten får man mixa lite mer ändå... Mysiga kvällar, café, mörker, stiliga kläder!! Oh yes.

This is what I would want to do on my Bday this year! I NYC såklart. Hmm, kanske sker ett mirakel, det är ju litee tid tills dess faktiskt. Anyways så blire nog en bra födelsedag what so ever :)
Nu mår jag verkligen jätte illa :S
Jackie

No comments: