Monday, August 31, 2009

Just might be paranoid.

Uh. Jag åt precis den sista, jätte lilla, biten av mammas godaa äppelpaj! ..och nu mår jag illa. First of all så tycker jag oftast bara om smuldegen, som ett litet barn. Men min kära mor lyckas övertala mig med det mesta när det kommer till hennes goda maaat! Iaf så brukar en isbit eller två lugna illamåendet efteråt.Det är så sjukt frustrerande att vår dator leker långsam these days. Väntar på en sak som ska ta 5min som nu kommer ta 14timmar? och inte ens det för det kommer avbrytas innan.. gash. PLUS ATT LJUDET ÄR BORTA! Mitt fel mitt fel. Har tvåå eller tre avsnitt av JONAS som jag måste se, och hela live intervjun juue!
Jag drömde konstigaste drömmen inatt :S Tänker veeeee-eee-eeerkligen inte skriva vad/vem den handlade om här.. men jag är lika förvirrad varje gång det händer. När jag gick upp ur sängen stod det mellan att springa lr pilates för att rensa huvudet. Meeen det har ju ösregnat hela dagen och jag har inte hittat någoot av våra träningsband (lol) så jag har hittills gjort inget av det. Men nuuu har jag hittat den gamla kära pilates dvdn, så det blir pilates för hela slanten!

..fyi så vill jag shoppa. Mysiga höstställ behövs! Nya kläder är bra skit.
Jackie

No comments: