Tuesday, September 1, 2009

Inte som förr precis.

YES då har jag tränat första pilates passet på ett braa tag! Blev ju inget igår eftersom jag hittade dvdn efter halva dagen..och grejen är ju att träna innaaan man äter visst? Iaf, så gick det faktiskt ungefär som jag tänk. Jag fuskade genom väldigt många övningar :P men kommer nog igång efter några gånger ska ni se haha!

Idag är vädret super och det blir in till city snart med nanii, gotta sig i solen. Hon skickade när hon var ute o gick förut.. Det var varmt, om inte annat! Varför vill man gå ut o röra sig när det är så varmt egentligen? Man svettas ju bort efter 1min.. freeesh. NU ÄR DET SEPTEMBER fyi. Det betyder ju att det är höst, faktiskt? "Sen sommar" lr whatever.. det är ju bara ett ord som finns för att man inte är redo att släppa sommaren helt. Men det borde ju vara lätt att släppa något som knappt funnits :P

Igår plingade jag fram Demi Lovatos Catch Me på pianot med hjälp av min mp3. Vihoo, den är himla mysig. Hade varit bra med en keyboard faktiskt.. som när jag bodde hemma hos Olssons. För då kan man spela in en bit och spela med i efterhand. Så lär man sig fortareee. Men eftersom jag inte har så mkt annat på schemat så gör det inget att jag får träna lite hårdare aaaall byyy myyyseeeelf.
ÅH. Gott folk, jag har gjort min insats nu.. och röstat! Eller ah, skickat in till vart JB borde spela i vinter! Upp till bevis sverige! Hur "inne" är vi egentligen? :P De hade sin sista konsert för den här biten av touren iaf häromdagen för 55.000 pers. Me wanna see.
Sen har jag Mileys nya EP, och fastnat för diverse låtar. Obsessed är favoriteen dåra.

"..but I do all the time. I want you all the time"

Jackie

1 comment:

Nathalie said...

gillar dina nya bilder med solglasögonen =) you look kinda cute ;)