Monday, September 7, 2009

Life in the fast lane.

Fortfarande så planerar jag att babbla om mitt meeting med Lincolns kompis Malin häromdagen! Det va himla kul och spännande faktiskt.. mycket intryck, mycket nytt :P Meeen det orkar jag inte nu så.

Idag har jag hängt på sjukan med Annelie! Fina fröken Evelina Andersson har lagts in på sjukhus och ska övernatta. Hon ska röntgas klockan 20.00 och får nog svaren imorgon dåå. Det är hennes mage som är bubbly bubbly (hahaha TINA!) nej jag skoja, men ont har hon haft länge så nu får hon väll svar på varför förhoppningsvis! Hon va lagom rak i benen när vi gick därifrån hahaha. "Jag vet inte vad jag gör, det känns som jag svävar"

Här är Jonas Brothers nya video till "Keepin' it real". Fick chills hit o dit som vanligt, somliga har det braa och jag sitter o klagar i gråbo ehm. Men det va ganska mycket klipp från serien med så det va lite blandade känslor på den fronten. Oh well..ska sno mammas dator nu och LYSSNA på lite saker!! Gash..


Är sjukt trött.. men kommer nog somna/vakna fram o tillbaka hela kvällen nu så this is good for now.

Jackie

No comments: