Thursday, September 24, 2009

Hurry up please!

"People living just to find emotion.
Hiding somewhere in the night.."

Det är ju inte litee minnen som kommer flygandes när man kollar Laguna Beach måste jag säga! Jag kom nyss hem från del 2 av min och JBs Laguna Beach race! Vi är nu inne på säsong 2 woopwoop! Det är himla mysigt all the time det programmet! Man skrattar var 5e sekund åt allt man har snott därifrån med! Allt från HEMSKA kläder (skärpen på sne ehm ehm) och uttryck som satt kvar länge "Wadduuuup!?" Men det va då och det va underbart. Mer Laguna Beach, imon? :)

Tidigare idag hängde jag i staan, först på lite möte sen med nanii. Mitt inne i akademibokhandeln hörde vi plötsligt ett skriiiik! Då är det lilla lisaaaa som också är inne och spanar :D Very nice very nice! Efter stan åkte jag o JB till gymmet. Det ni! Riktig personlig tränare är hon ju.. Kan allt på gymmet, inte illa! Så det blir det mer av for sure.

Nu är jag redigt trött och ska lägga mig bums!! Kommer inte kunna gå imorgon tror jag.. men det e så det ska vara annars har man fuskat. SNART ÄR DET FREDAG OCH HELG!! Fy sjutton va bra vi ska ha det.

Jackie

No comments: