Thursday, September 17, 2009

störtstörtstört

Åh, imon ska jag röra mig ut ur huset.. bort från gråbo! Yihaa! Låter HEMSKT deprimerande, i FREAKIN know, men jag ska iaf till mammas jobb o hänga lite. Sen kanske lika bra att passa på ett besök i stan? och WINDOW shoppa. som det så hemskt (o)passande heter.




Det va för övrigt en redigt mysig afton ikväll ska ni veta! Jag o Joanie åt en multi special pizza och kladdkaka! Shame on us men åh sikken stämning med the VMAs. Vi ska starta en grupp, så enkelt är det, helt ny karriär och bara skapa underbaaar musik :D if only.. Nu har jag för övrig ätit upp sista mini biten av kladdkakan och slurpen kvar av cola light. Mitt hjärta bultar liteee för fort och jag fick ont i magen. Toooo much sugar a liiiittle to late? Ugh.. Det ska vandras bort asap imorgon iaf.. Sen fick man ett underbart samtal av miss Lisa också! Sånt uppskattas alltid! och seeriöst, min mobil är messed up. Funderar på om jag måste beställa ett nytt kort? MEN JAG KAN VARKEN SMSA ELLER RINGA!! Det är sinnes irriterande. Får se om jag vaknar imon och poff så fungerar den igen..

"Tell me what you got to break down the walls.. you just might need dynamite.
Tell me what you're gonna do, I need you like a fuse."

Oh, nu har jag kollat klart Sex and the City! Gash. LAGOM sugen på NY & Paris nu. Shit härligheter. Big ääär ju bara heaven. OCH på tal om NY. Här är lite favos från fashion week. En designer jag faaktiskt inte hört om men klickade lite och älskade typ vart enda plagg!
Milly:

Ingen har glömt att kolla Glee och the Beautiful Life ikväll eller? Jaaag uppskattade iaf TBL, det kan nog bli bra om dom ändrar musiken! gash.. Pilots är så himlaa "test episode" haha. Imon blire Vampire Diaries, yum!

Jackie

No comments: