Sunday, September 20, 2009

Who does that?

Soooo I just watched House of Wax all by myself.. Hur kommer det sig att varje gång jag är ensam visar dom en skräckis på tv som jag inte kan hålla mig borta från! Gash.. den va inte för läskig dock, jag haaar faktiskt inte sett den innan! Men jag sappade lite mellan Striptease på 3an med. Nu för första gången såg jag att det va Demis dotter Rumer som spelar dottern i filmen..

Oh well.. ialla fall så är jag ensam hemma. Nu är det dags för Vampire Diaries, sen sovaa! Det var en extreeemt soft och mysigt ska ni veta! 5 hela avsnitt på Laguna Beach säsong 1 och massa prat!! Ååååh Laguna väcker lagom många minnen till liv haha. Me like. och så pratade vi framåt med, mkt positiva tankar! Så detta kan bli redigt bra kära vänner. This is our time now peepls! PLUS att JBs (mohahah johannas nya smeknamn, vissa har tur med initialerna) tröja jag fick låna är en av deee mysigaste härligste stickade tröjorna som finns! En stooor kofta? tröja? från H&M herrar :) En SÅDAN måste inskaffas asap. Läste Signes blogg på rodeo precis, och uppskattar vissa av hennes bilder. Himla festliga.. måste inskaffa en kamera! En ordentlig!! Hon är för övrigt nominerad till Årets Mest Orginella blogg, så varsågod.


Wow, Invasion på tv. Det va längesen? Undra hur många avsnitt dom visade.. Snart börjar The City och The Hills! Yaaay! Me like me like. Känner att sista biten här på blogginlägget blir en random sådan.. Men iaf så vill vi ha hemmafest i en snar framtid!! HUR kul hade inte det varit? Ett stiligt lagom vildt house party woop woop! Så håll utkik! Åh..reklamen till Ladder 49 är så hemsk :( Men hösten är påväg och det är MYSIGT! T.om JB säger att det luktar vinter ute! Yaaay, mys mys. Mysiga tröjor, halsdukar (ska börja exakt nu), mysiga skor och MYS!!! Good freakin times :) Nu babblar jag sååå haadeedåå.

.Jackie

1 comment:

the hills & the city said...

Ska du kolla på den nya säsongen av the hills som börjar snart=)