Friday, September 4, 2009

Reality just slapped me in the face.

SMACK. Vet inte varför men helt plötsligt slog det mig.. in a good way, tror jag.

MUMMS! Knaprade precis i mig godaste halsont tabletten! :P En rosa, från ett multipack (USA) kan vara därför den va så god. Sen drack jag min andra halsmedicin, som smakade fis. Sorry, but it kinda did. Så då va det inte lika kul längre..

Nu ska jag träna pilates. Måste skynda på det där lite på morgonen, som jag sagt tidigare, för jag är hungrig nu och då lutar det nästan mot maten istället.. men icke!

Hmm.. jag hostade hela natten kom jag på när jag vaknade. Sov himla oskönt! Kollade t.om. en gång ifall det va blod som kom upp (litee dramatiskt) men jag har någon jäkla "torrhosta" vad det nu är. Jag är inte ens sjuk liksom? Så jag går runt o hostar hela tiden, min hals börjar ge upp totalt nu. Och det gör ont för jag har träningsvärk i magen samtidigt.

FYI, Demi Lovato är good stuff när man tränar at home :P

Jackie

No comments: