Wednesday, September 16, 2009

Don't pay him any attention.

Snart kommer nog mamma hem. Då ska jag be be be be bee om att hon fixar mitt hår :D Permanentar det iaf! Annars ringer jag hit eve asap så får hon experimentera (A). Fast.. jag såg nu att vi nog inte har någon permanent hemma.. buzzkill.
Kollar VMAs på mtv nu.. har missat lite men vill ändå inte kolla hela nu såhär tråkigt idag. Det ska vara i SAMLAD trupp om inte annat :) Men iaf så vann precis Beyonce och i did it again, plus att jag grät nästan i slutet på hennes uppträdande förut med haha. Guess i'm just jelous! fan va BALLT iaf.

För övrigt har the Beautiful Life premiär på CW idaaag tror jag! SÅ glöm inte att kolla det, imon :)
Tänkte gå ut o gå lite sen. Det är ju himla gott väder trots allt och det va längeseen jag hade musik i mina öron så! Hostan och snuvan är kvar, men måste ju arbeta lite på immunförsvaret så att det kan försvinna för gott elleeer!!
Här är lite fashion week favos sålänge:
Backstage at Jill Stuart
Ska satsa på ett cleant face i höst ladies and gents! As simple as possible :)
så kan jag lägga energi på annat istället..
och thesartorialist.com som jag velat visa länge:
Älskar blandningen av cute but cashual.
och tanken på att stå ensam i en annan stad, lockar exakt mer än never before precis nu. v

Jackie

No comments: