Saturday, September 12, 2009

Too much of nothing..

First of all. Förfesten Utgången Efterfesten (min egna lilla) var ladidadi igår! Full fart exakt hela kvällen, miljoner ton gapskratt och tusen bilder..som kommer upp när jag fått dom :) Det var alltså jag johanna linda & petra i Floda. Sen flashbacks på Trädgårn och avslut med makaroner och falukorvs tillagning hos Vics! Good times :)

Idaag har vi ätit tacos, njutit av 2 premiär avsnitt av Glee och kollat basket! Det var exakt lika mkt flashbacks i hallen med måste jag säga och mitt huvud sattes i snurr. Min förkyldning är på bättringen men hostan har kommit och verkar inte vara påväg någonstans! Meeen hellre det än näsont.

Imorgon är det middag hos pappa, i min ära jotack. Jag funderar ut nuu om jag hinner kolla någon av matcherna med.. ser ut att inte bli så? usch, hatar att missa saker när alla är där. skrutt. Meeen tror inte hallen ska någonstans så :P Det blir väll till att joina mina kära ladies efteråt ist :)

..Som jag skrev för ett tagsen så har jag en ny model crush. Han är 91a, och för en gångs skull syns det verkligen. Meeen han är sööt,lång och har massa tatooos mmhm. Ash Stymest, dudes and dudettes.
..don't worry. Det lär komma fler bilder in the future.
'
Ibland kan jag väll erkänna att jag har lite konstig smak. Men det är mycket roligare så? Plus att jag vill inte riskera att bli IHOP PARAD MED NÅGON via VICTORIA WELLS! host host. Så håller smaken långt från folket som finns här omkring? Försöker iaf. (nuuthin personal) Okeeh?
'
Jackie

No comments: