Thursday, September 10, 2009

HappyBirthdayToME.

Då va det dags. Födelsedag, jag, idag :) (sjuk, jag, idag.. men det låter inte lika kul) Så nu ska jag bege mig ut på äventyr. Va ju nästan längesen nu? Mmh sol o allt. Perf.

Fick denna och ett ecard av hemsidan. Kan låtsas att hon gjorde hela grejen själv!

Blev väckt med fin sång och gottit Calvin Klein parfym paket, tackar vi föör! mumms, stuffsmellsgood. Sen va det mangooo meloon vindruvoor fysaliis kladdkaka(notera) till frulle :D Just det ja! Jag vann 25x2 på en trisslott med hihi.

Senare idag blir det fik i stan med V&V! finally lil sis :) och ikväll BIO, för jag har en så fiffig vän som heter Victoria som ska bjuda mig hihi. Det blir hett på bioduken med G.I Joe tror jag allt!

Fram tills dess blir det HÖG MUSIK (Cobra Starship) och näsdukar.. måste bli frisk frisk asap. Man kan inte mer än längta till helgen när man lyssnar på Good Girl Go Bad. Så äääre bara.
.
..Thank you loves, for all the Congrats! You all kinda realy very much rock v

Jackie

1 comment:

Jennie said...

Grattis påå födelsedagen =)