Tuesday, September 22, 2009

Labels labels labels.


Så nu är jag ganska pumped inför nya säsongen av the Hills & the City! Fick en fin fråga här på bloggen om jag kommer kolla på dom, och det är KLART jag ska! Följer båda serierna med hela mitt hjärta :P Är som sagt ett fan ända från första avsnittet av Laguna Beach! Kollade precis allt "inför" på mtv.com och längtar längtar längtar! Jag har alltid uppskattat Kristen Cavallari, hon e ball fast lite jobbig. Det blir awesome ska ni se.

Det blev ingen film i afton. Johanna fastnade i Floda med goda anledningar så istället hänge jag o nani först hos mig, sen hos henne, sen hos mig igen tillsammaaans med JB! It was all good, och bara skratt i stora mängder. Man vet aldrig vad det finns för folk omkring en..det kan vi ju lugnt konstatera allihopa visst? Folk har blommat ut till allt från.. ah, lets not. Jag är classified stalker ialla fall! Borde jag bli lite orolig kanske haha.. Men hey, Nick Jonas ääär faktiskt redigt festlig.

Nu har jag kollat senaste avsnittet av JONAS (mahaha) så nu ska jag sovaa. Ska ut o röra mig lite imon faktiskt på staaan och träna/dansa med Lotta på kvällen! Sist men inte minst är det Gossip Girl at JBs place, woop woop!! Det gillar vi!

Mitt hår är en mess, rakt här och lockigt där.. min plattång är sönder, glappar som en apa.. men det växer iaf och får lite mer luft!! Så det är ju bra ialla fall.. Visst?


Jackie

2 comments:

Johanna said...

Kristin Cav kommer rocka the hills med, på ett eller annat sätt!

Skratt var det for sure, god damn vart bor vi egentligen hahahahahaha:D vi kanske med ska satsa på nya intressen.
Jag ska börja med fågelskådning.
Du ska börja med orientering.
Evelina ska börja spela Curling.
Vad tror du`?
Vi måste sasta helhjärtat dock!:D
later xoxo

the hills & the city said...

Hahah jag längtar verkligen =) kan den frågan vara från mig kanske hehe =) Snart snart snart =)