Wednesday, September 9, 2009

Phew!

Ja det va ju himla tur att Nadal VANN mot Monfils inatt! För jag höll mig vaken (nästan hela tiden) genom matchen som slutade runt 06.00. Det va inte illa, första set var lite lurigt men sen var det lugnt för Rafa är ju great great great. Han rankas nr 2 igen nu för Murray har åkt ut ur US Open tackfördendu.

Jag måste faktiskt verkligen klippa mig. Mitt hår är ruffsigt som jag vet inte vad...och så ska det inte se ut när man precis plattat håret. Måste kanske färga det med snart? Eller permanenta! JA, det gör vi, och förlänger det sen :)

Såg en väldiigt mysig höst outfit på kenzas blogg precis. och nästa gång jag vistas utanför huset blir det stickat och halsduk all the way! Johanna har startat med sina uggs också, good stuff! Mina är dock lite mer vinter anpassade så det kanske får vänta ett liteeet tag till. Men snart så! Känner för övrigt att Kimbs sjukhet kanske börjat sprida sig genom huset, så jag måste klä mig varmt av många anledningar nu.


Nu måste jag äta något.. sen måste jag GÖRA något. Detta är så tråkigt. Ida peppar mig med skolan, det uppskattas! Hon har kommit in i sin Malmö lifestyle iaf. GOOD FOR YOU MISS IDA G! Och Evenani är back från sjukan Woopti! Det kan bli en lovande helg trots allt. och det skulle jag inte sagt för då går det alltid knas. Men vi säger såhär, om man är med sina nära o kära är det ju en hell of a good start tycker jag iaf :)

Jackie

No comments: