Wednesday, September 16, 2009

So Young, So Cool.

ÅH. Alla säger att Beyonce va en riktig classy lady när hon gav sin tid till Taylor Swift på the VMAs.. men asså shit när man ser det själv så.. jag hade DÖTT av glädje och lipat ihjäl mig :P Grymt ärligt gjort av B och HEJA Taylor. Lovely Misses. Måste se helaa galan nu nu nu!!

Idag har jag hängt på pappas jobb som sagt. Lyssnat på en Learn at Lunch och planerat träning med Lotta! WIHO, dancing is back in my life. Lite iaf.. Sen vare goood mat och GOSSIP GIRL season 3 premiääär mmhm! MYSIGT. Chuck Bass är smal igen, yaay! (han är faktiskt snyggare då, don't judge) Men tror faktiskt att säsong 1 kommer vara min favo alltiiid. Good old days.
Jag STÅR inte ut med no money längre. Ju mer jag är i stan desto galnare kommer jag bli. Det..finns..så..mkt..grejer. Inte bara saker jag kundee köpa när jag väl jobbade utan DYRARE stiligare grejer!! PLUS att jag köper ju alltid böcker! OCH expensiveass magazines. Provade en ny idag. Det stod emellan den och Harpers Bazaar med Leighton Meester. Men iaf så blev det LOVE - fashion and fame. Massa ovanliga snygga bilder och intervjuer, just like I want it.


Tidigare idag sa jag till Eve att det va längesen som jag kändeee att jag hade ett "Åh vad ska jag ha på mig" moment. Förra helgen tog jag liksom bara något som inte var mitt och hade iofs ap kul! Meeen jag vill ha ett "leta ny klänning och ha en all nighter" moment. Gash those are good! Här är några sweet dresses från Diane Von Furstenberg Spring 2010. Don't forget people, New York fashion week!

Här är alla tidningar jag konkat på i min väskaaa idag/de senaste dagarna. Miiihihi. Har också, som jag kanske nämnt tidigare? fått en new found love för Sienna Miller det senaste! Förmodligen efter G.I Joe, men inte bara.. det är så lätt (tyvärr) att glömma av henne. Men hon e ball for sure.

Jackie

No comments: