Wednesday, September 30, 2009

Raw

Ojoj nu tar jag igen för fullt! :) Ligger i Vs soffa med hennes lilla dator och kollar allt jag inte kunnat kolla på vår dator hemma (allt alltså..) Evelina softar på golvet och fröknen i huset soveeer!

Alldeles snart ska jag kolla 2 hela avsnitt av JONAS woopwoop..klickar igenom lite grejer på mtv.com, brukade ju leva på den sidan förut! Imorgon kan man kolla The City wihoo, och The Hills! Eller har den redan kommit ut? Åh jag gillar Whitney i NY. Sa precis till Evelina att det hade varit himla skönt att bara åka dit nu nu så hade folk frågat Jaha men vad ska ni göra där då? Så säger man DET MÄRKER VI VÄLL NÄR VI KOMMER FRAM!! Boop! Så det tåls att funderas på visst? Nu är det verkligen höst, for real! Sjukt mysigt. Måstee ha en halsduk imon imon annars kommer jag aldrig bli frisk.. men det löser vi under dagen visst?



Idag har jag härjat omkring hemma.. dansat på Friskis och KÖPT EN TIDNING! Det blev Dazed and Confuzed, premiär faktiskt! Kristen Stewart på framsidan, älskar hennes intervjuer! Läser om tidningen här o där så kände att nu passar better then ever att köpa och ge den en chans :) Längtar efter nästa månads tidningar!! Har flera stycken must buys.

För ööövrigt vet vi ju alla att det är Oktober exakt snart, vilket betyder att det efter det är NOVEMBER vilket betyder NEW MOON! Shit nu längtar jag, kommer vara helt nervös när den kommer ut haha.. Ska kolla Fame med mina träningspoolers nästa vecka någon gång med, åh goosebumps! Önskar att jag fortfarande dansade 6 gånger i veckan och längtade efter nästa pass i mina stiliga slappa tshirts eller festliga benvärmare. Ida G, jag ångrar mig jag kan inte välja team! GO TEAM HOTTIES helt enkelt.


Åh jag skulle säga massor tror jag.. men blir så förvirrad av denna lilla datorn hahahah..
.
"I hope they are as good to you, as you are to them"
.
Jackie

1 comment:

the hills & the city said...

har du kollat på avsnitten=)? Kika gärna in i bloggen o lämna en kommentar om vad du tyckte om avsnitten=)