Monday, September 14, 2009

Fcingupandgrowingbecauseofit.

Sitter i Vs kök och lyssnar på musik, och hängeer medans hon lagar goding mat! Vi har fint besök från Norrköping och det är super mysigt här nuuu! JAG önskar att det va höst/vinter nu nu nu. Har haft det på känn ett bra tag nu, först flashbacks i hallen och bussresor i mörkret.. det LUKTAR kallt ute okeeej?

Jag har fått det bekräftat från evelina med. Min käraa söta modell...ser ut.. liteee..KANSKE..påminner om..en VISS person som vi alla förträngt. Jag säger som jag skrev till henne, att jag har förträngt att jag ser det, så det e lugnt :) Ash mumms.

Och påtal om det.. och allt jag alltid tjatar om..SÅ är jag mer en ever jätte sugen på att flyga iväääg bort bort nu nu. Men min hjärna ställer in sig mer o mer så snart kommer kroppen ikapp! Actions my friend. I hope.

Jackie

No comments: