Wednesday, September 2, 2009

..before I fall to fast.

Jag somnade inte på mötet men det va riktigt nära.. Hur kan man klämma in 30pers i ett rum och säga att man ska vara där i 40-45min, sen efter halva tiden "Ojoj det är ganska dålig luft här inne nu va? Det blir så bullrigt om vi öppnar fönstret..." Jaja, nu är det gjort iaf och jag åkte dit/hem på samma bussbiljett!
Nu är frågan, what to do today? Känner lite träningsverk i magen WOHO det va längesen. Kanske borde ta ett "mitt på dagen" träningspass? Fullt påklädd och sminkad. Hem till Johanna o hänga eller in till stan o cruuuisa :P Eller stirra in i väggen hela dagen. Jag ska iaf INTE baka! Ville fixa kladdkaka nämligen, men nej.. lr jo? Jag gör det nu..

Om en vecka och 1dag fyller jag år. What to hitt på? Tjejkvällar är ju alltid kul! Helgen då? Houseparty? Utgång? Vi får fint besök av Vicis lillasyster Cleo den 11e iaf, i kära götet, och hon fyller ju på samma daag som mig så det ska vi fira iaf :D Snodde bilden från nathalies blogg :) Wildfox Cotoure, himla härlig kampanj! Har aldrig hört om märket faktiskt hahaha, men TACK vare nathaliefrederiksen.blogg.se såå kommer jag spana in det framöver :D
På filmfronten har jag 2 filmer just nu som jag måste se! Eller ah, flera stycken som vanligt, men whatever. "The September Issue" som jag visade trailern till för ett tagsen. Den handlar ju då ooom Anna Wintour och Vogue! Tidningen lästee jag också hemma hos Vics igår hihi. Den är ju lagom stor så den tåls att gå igenom flera gånger om!
Andra filmen handlar om Coco Chanel, innan Chanel. Sånt är ju ganska festligt! Då är man viktig om man har en film om sig själv haha.. Audrey Tautou är ganska ball med, så hon passar nog perf. Vart när hur kan man se dessa nu då?

Jackie

1 comment:

evelina said...

1. houseparty!!!!!
2. jag såg när coco chanel kommer ut på bio idag, tyvärr är min hjärna lika aktiv som vanligt så jag minns inte... men 29 sept? kanske :D