Monday, September 7, 2009

THANK YOU äntligen!

ÅH va glad jag är just nu! Sitter vid min kära mors laptop och tar igen all förlorad dataLJUDtid jag missat den senaste tiden! Ni ska bara veta vilka grejer jag missat.
För att förkorta sååå har jag lagt in nya låtar på min usb som jag sedan tänkt lyssna på senare (nu). NU lyssnar jag för första gången på Honor Society. Jag är HOOKED på deras låt Over You. Herregud sikken glading låt. TÄNK ER DOM som förband på JBs tour, OCH Jordin Sparks.. herregu va jag vill se alla dom nu nu nu. OM dom inte kommer till sverige i vinter så blir jag nog galen. Då går jag till närmaste land och kollar konserten istället. London perhaps? Visst Johanna :D Perfa.

Sen har jag snart kollat 2 avsnitt av JONAS, och har helaa live chatten att kolla med iih. Lycka! Känner att jag är dålig på the updates nu förtiden.. am I losing my touch? :O I wouldn't dare! BTW tror jag detta är en av mina favo JB bilder!! Hawt.

..pheuuuw. Jonas Brothers attack exkt där ja.

Nu tror jag att jag nästan ställt in mig helt på höst? Eller? (eve jag arbetar på mina lr = eller, baraa för din skull mahah) Jag ska slita och rota i affärer och på nätet.. I must have cute hot awesome sweet shoes i höst och vinter! DET E JU SÅ HIMLA TRÅKIGT ANNARS! Plus att jag kommer dra på mig mina shorts tills jag ligger hemma med snuva ska ni veta! Eller så får det bli litee kallare litee snabbare så man kan dra på sig tights under redan nu :) myspys.

...

Updates från sjukan. Funderar på att göra en break in and rescue på evelina! Men känner att det nog är lika bra att dom får henne frisk så det försvinner foreveeer sen! Det är aldrig mysigt att ligga själv på sjukan nej, speciellt inte när man har oooont. Men det kommer fram lite sms hit o dit och jag hoppas att hon snarkar gott nu! Flying high v
Imorgon ska jag ha en active dag. Först ska jag bege mig till mammas jobb i angereed och hänga med hennes roliga arb.kamrat tänkte jag haha. Ne inte bara, jag ska samla vuxen poäng också..eftersom mammaa jobbar på arbetsförmedlingen. Sen är det väll lika bra att åka in till stan mmhm! Luncha kanske? SPANA efter diverse saker anyways. En viss person söker en praktikant för en viss grej i höst och säger bara HUR ballt hade inte det varit :O:O Passar perfekt med mina plaans just nu! IH. Men.. ah, att få platsen är ju one in a million ungefäär he he. Who knows.. fingers crossed.


Har en av mina fashion mappar på denna datorn. Det hade jag glömt! Blev lyckliiig när jag såg den nu ja. Ska lägga över allt allt från den till min usb nu nu nu! Denna usb:n börjar bli rätt så viktig märker jag mmhm!
"Don't act like you don't care, 'cause I know you do. Yeah you do.."

Fick ett mail av min käre bror som är i Paris nuuu. utan mig :( Och skrev att jag bordee varit där, vilket jag bordee! Gash. Hade varit för skönt om det blev av.. men men om några få månader ist hihi! Take me away..

Jackie

3 comments:

Johanna said...

Londonbaby!

josephine said...

glöm inte att begära jonas brothers till sverige/stockholm !http://eventful.com/stockholm/demand/jonas-brothers-/D0-001-000564633-8/confirmed?status=unknown&user=known

Jackie said...

Josephine jag HAR gjort det ;) såklart!! hoppas hoppas.