Sunday, September 20, 2009

..aaaand I'm stuck.

Yes yes yes i love love love denna söndagen so far. Från att ha nuuuthin to watch på tv, zappar jag nu mellan Tristan & Isolde och Inside the Actors studio: Daniel Radcliff. Yaaay!! Sist jag såg den satt jag ensam i "vardags rummet" i vårat egnaaa hus i Dubai. Ahhh memories! Sen kom alla tjejer i huset ner o babblade mitt i mitt movie moment haha. Men det va okej :) Älskaaar låten som går genom hela filmen och spelas i slutet. Ska leta upp den asap.

Jag uppskattar att denna intervjun med Daniel Radcliff Harry Potter är NY! Kul kul kul. Han måste ju vara den yngste skådisen som fått vara med där? Gash.. He's funny though!

Mamma är iväg och ska på date o grejer, so house party någon? Det regnar lite utee, ganska mysigt ändå? Datorn är jätte seeeeg, frustrating! Nani kommer hit sen woop woop!

Jackie

1 comment:

Anonymous said...

vada date?! :D tell me please! <3