Wednesday, September 9, 2009

Everyone's up! Doing their thaaang.

ÅH. Nu har jag kollat klart chatten. Gahh, sötaaa! HUR kul har inte dom I wonder. Fick lite nya låttips and such och har nog fått i mig massa dataljud för flera dagar nu :) (Ska kolla chatten igen asap.. och sen igen) SO no worries there. Nick Jonas är ju bara..oh ja.


Konstigt nog är alla i min familj vakna. Mamma kollar tennis, jag ska kolla såfoort jag är klar här för Nadal spelar mot Monfils mmhm. Heja Rafaa!! Kimb är sjuk så hon sover typ inte alls, men hon kollar tv där uppe iaf. Jätte högt. . . Så det e party 24/7 här ska ni veta hoho.

Här sammanfattar jag min afton med mina face och den nya musikeen jatack. GODNATT!


JBs Turn Right, inspererad av Bryan Adams Walk on By. ForYourInformation.


Sjönaste låten ever, från Gossip Girl. Myshet.


En tjej jag lyssnar mer o mer på these days. Denna låten är även N Js favorit av hennes tour låtar, ehm.

Jackie

No comments: