Friday, September 11, 2009

Hot mess. or just a mess.

Uh, ändå hade jag lite förhoppningar på att jag skulle vara mirakulöst frisk när jag vaknade idag! Meeeeen nehe du nu har jag börjat hosta med. USCH grosse! Mamma är också hemma sjuk, om hon är sjuk då är det illa för hon äter så mkt vitaminer hit o dit always så jag vet inte vad.. meeen ok, jag är sjuk nu. Frågan är HUR länge ska det hålla i sig? Dricker det magiska téet och tuggar medicin, får det dagliga luftintaget när jag går till brevlådan! What more is there?
.
OCH helt plötsligt blev jag väldigt hype :) HA det gick fort. Det va lite David Guetta ft Akon, och såklart, Cobra Starship ft Leighton Meester. MEN mest av allt lite Johanna Bergströöööm vihoo :D:D eett glatt samtal och nu är jag..nästan.. i full fart! Ska duscha oså, kanske fixa ett bad? så jag blir momentarily (stavas det så? :P) friskare och redo för kvällen! Kommer vara dödssjuk efter idag men jaaag är faktiskt 21år och då får man offra sig.

Alla grattis har faktiskt piggat upp mig massor :) HUR underbar är inte min wifey Linda Strömbeerg, read it read it! Min kusin från usa skrev "I'm gonna quess that GRATTIS means Congratulations? Lol!" för mina vänner är underbaraaa v

Det blir en hot mess in the city tonight.

Fick lite födelsedags pengar precis, woopti, goodstuff. Borde kanske köpa en halsduk så kallt som det va vid 00 inatt när jag gick från bussen! Herree..

Jackie

1 comment:

Johanna said...

HYPE HYPE HYPE!!
later love