Friday, September 11, 2009

It's Official!

Varje. gång. jag. ser. Channing Tatum... blir jag KÄR! Han e fanken heaven den gossen. Och G.I Joe va hur SÖT som helst! DET NI ;D Men inte bara. Den va aweeesome. Plus att jag snurvlade inte genom hela filmen som jag trott! Folk stirrade lite när jag drog upp nästan meter långt toalettpapper som jag stal innan bion mohaha. Men ååh myshet.
Jag börjar förstå mer o mer när skådisar säger "Jag blev skådespelare bara för att få kyssa snygga människor" Mmmhm I get it now. Löka med lökheter!! Gimme soome.

Så from now on är det enbart G.I Joes som gäller på date fronten mmhm!!



När jag kom in i huset ropade mamma.. och nu är hon lika sjuk som mig! Kimbs sjukhet sprider sig fort. SAVE YOURSELVES! OCH jag höll på att åka med till sjövik förut hahaha.. Somnade visst och vaknade när bussen skulle svänga ut från Gråbos hållplats oops.


Nu nu nu är det tennis som gäller!! Nadal i kvartsfinal vihoo!


Jackie

No comments: