Friday, September 25, 2009

You walk and talk like you're some new sensation.

Åh åh åååh. Idag vare upp ur sängen och bort till gymmet med JB! Riktigt duktiga har vi varit nu juu.. vi värmer upp sakta men säkert. Står ut med kärlekslåtarna som går på morgontimmarna :S måste vara någon som är lite lovesick i stenkullen? Inte vill man träna styrketräning till Pamela jag undrar.. eller en slow version av Single ladies, som Johanna stötte på häromdagen!! Min träningsvärk från i förrgår är kvar och nu tredubblad ungefär. My ass doesn't hurt as much men mina armar går nog av snart :) så, så är det! Men det e bra värk.
.
Nu sitter jag och väntar på JB igeen, vi ska till Allum lite snabbt. Tror jag iaf? Vet inte om hon somnat eller insåg att tiden helt enkelt inte räcker till:) Det är faktiskt full fart på oss allihopa ikväll. Eves busskort är nuuu fixat och förhoppningsvis är vi båda två påväg till Ida, sen alla tre i samlad trupp in till stan! Ska bli kul att se lite fooolk, skratta galet högt och dansa all night long. Precis som det ska vara..

Nu när det finns, måttlig, tillgång till lite pengar så blir det nog att jag unnar mig en tidning! Har ju faktiskt spanat in några stycken ett tag nuu och snart är dom borta foreveeeer!!
Jackie

No comments: