Monday, September 21, 2009

Det står lite still, frågetecken..

Ligger i mammas säng o kollar på.. egentligen ingenting, men fastnade på the Emmy Awards! How could I not liksom? Jag måstee gå på någon award show någongång! OM jag inte vinner första gången, gör det inget.. lol :P Men ah, det hade varit ball att få kolla live iaf!

Ikväll har jag hängt hos nanii. Det kollades Role Models och matintaget ökade under kvällen hoho, som vanligt. God och seg helg som sagt! När jag först slängde mig framför tvn (ensam hemma igen) tittade jag på ett väldigt festligt program! MAXADE flashbacks på det skani veta..det va nämligen ett Spice Girl då till nu program typ. Åh åh åh, lagom mycket man såg upp till dom och jag Mel B speciellt såklart haha. Vi har uppträtt i klassrum, gympasalar and so on i diverse outfits med! Phuuh, memories.

Ifall jag inte skrev det häromdagen så fick jag en neew tidning av pappa när vi handlade på bonum. Jag raffade åt mig en hastigt som såg stor och festlig ut :P Det blev Elle, så det är ju helt ok! Svenska.. dock. Men men icke klaga! Jag ska försöka undvika pressbyrån i stan tills jag får lite pengar (nästa månad ehm) och förhoppningsvis finns några av de tidningarna jag vill köpa kvar då! GLÖM INTE Teen Vogue med taylor lautner next month mmhm :D

Läste på jdvision.blogspot.com förut att Noah Mills kommer vara.. on a screen.. stage..något sånt..nere you soon! JAHA? Lagom nyfiken! Het heten själv på bio? film? förmodligen teater. Men sen kom jag på precis nu nu när jag skrev detta att han menar D&G reklamerna som visas överallt nu! åååh smart JaQ?! MEN det gör inget för det är ett gäng riktigt lökia reklamer ska ni veta.. Jag gillade inte den kampanjen i början, men nu uppskattar jag den skarpt! Datorn är MYSTISKT långsam denna helgen så kan inte kolla videos and such, men ska lägga upp något när jag inte hinner somna under tiden.

Uh drack min Oboy för fort! Nu mår jag illa.
Jackie

No comments: