Tuesday, September 15, 2009

Loveishard

Mahahah.. Nu har jag klickat mig igenom Wild Child, igeeen. Mysiig o söt är den!! Sitter i Vs kök fortfarande, ensam. Hon är duktig o har lagt sig, dom andra är i vardagsrummet. Så jag är här inne ensaam och ska försöka läsa klart Sienna Miller Intervjun i min Nylon jag köpte idag! Det va väldigt spännande att jag hade planerat att åka in till stan för att köpa TeenVogue och lite annat men nehe.. fast jag kom på att den är nog inte ute än så no probs! DEN längtar jag också till! Heja heja.

s12.alluc.org/movies/watch/804080/watch_wild_child_2008_online/full_movie.html?hc=40a12807a6d7d931b8261aa03bea6f311252966531
Imorgon ska jag vara på pappas jobb kl 12. Lunch, sen möte med en som ska bli min personliga tränare lite såå ett tag framöver! Det blir nice jaa, och behövs..extremt. Hoppas det är lika fint väder imon, visst? Eller lite kallare, eftersom jag har med mig min JACKA! som vanligt.

Then-Now

För övrigt är jag väldigt trött på personer som klagar o lipar över grejer men inte försöker göra något åt saken..och fortsätter med det dom lipar över!! Nej, inte på det sättet jag lipar över saker, believe me. I don't want to hear it.

Jackie

No comments: