Thursday, September 17, 2009

So bored with this games..

Aaaaaah, jag blir så HIMLA uttråkad när jag är ute o vandrar. Herreguud händer det ALDRIG något nytt och spännande i gråbo som man kan få vittna till eller? (Ehm, ironi) Ialla fall så hade jag ju musik i öronen och när jag blir riktigt trött...börjar jag springa :)

Kollade Jay-Z, Rihanna och han som ingen gillar längre, videon precis! Läste på naniis blogg och kom på att jag inte sett den! Skrek ju av lycka inombords när jag såg Rihannas frisyr! Kanske så att man visste om det innan men hellow me LOVE that hair! No worries jag kommer intee klippa av mig håret, jag arbetar på längden endast these days! Men ack så ballt det är. Älskar hennes accessoarer och den randiga tröjkavajen på bilderna med!

Nuuu ska jag duscha och leka med Joanie resten av aftonen! MYS!

Jackie

No comments: