Friday, September 18, 2009

Baby, my sweet baby.

Ahaa! Efter en miljon sega data år fick jag upp tv.nu och nu är jag taggad. Dirty Dancing och S.W.A.T klockan 22 woop woop! Min käreeee Colin Farrell är himla söt i den filmen, och dirty dancing är ju liksom...dirty dancing! Till minne av får det bli ikväll.

För övrigt tror jag min dotter kommer heta Baby. Undra vad min man kommer tycka om det? Men faktiskt så är det inte pga av filmen, utan en boook som jag läseer för där säger föräldrarna att när dottern föddes hade dom inget bra namn, så då fick det bli Baby! och det tycker jag är himla smart! Jag har ju bara pojknamn i huvudet så :)

Idag har jag fått goda råd och tips av Hanan på mammas jobb! Och nu precis av min käre far, så det kan gå plus på jobbfronten nu I hope!! Sen har jag hängt lite i stan med evelinaa. Det handlade om skor skor skor. Jag själv hade vääärldens skoskav! Som jag sagt tidigare älskar jag nästan alla nya skor på Din Sko denna säsongen, men kommer ju inte kunna köpa några ändå.. men TOPSHOP är fanken en heavenly affär! SKORNA i die. Såfort jag får pengar ska jag maxa Payless okeeej? Sen får folk antingen växa eller deal with att jag är längst i sverige thankyouverymuch. Plus att dom har massaa söta tröjkavajer and stuff. SOFT! Plus att fjädervästen på Oasis slår allt. Alla jag såg idag dock (var danskar, men not my point) hade jäätte smala ben! HALLÅ tell me the secret please? Åh, komplex.

Inne på Åhléns blev jag haffad av en MAC försäljare, fast på ett bra sätt. Hon hade en kund som letade rough till en vän med miiin hudfärg, så jag fick vara modell helt enkelt haha.. Dom tyckte det va lite akward men jag hade ju inget bättre så "prova på ni!" sa jag, och jag fick ge the final advice med :) Go me! OCH nu vet jag (som jag så fint stalker smsade till mina ladies) hur N J luktar. Hihi.. han sa i en intervju för ett tagsen vilken parfym han använder och jag rååkade ju vara inne på Åhléns då så (A) Polo Black it is!! HEAVEN. Killparfymer är nog något av det bästa som finns.. helst på en stilighet, som befinner sig hemskt hemskt up close.

..please stop talking.
Jackie

No comments: