Tuesday, September 29, 2009

Hey hey, I wanna be a rock star!

Nu ska jag skriva snabbt sen lägga mig!! Orkar intee vara lika trött som jag varit hela dagen idag, imorgon igen.. for no reason uuh.

Dock har jag alltid varit sämst på föreläsningar och Mac genomgången med min käre far idag tog mina tankar direkt tillbaka till skolan, ehm. Nuuthin personal, men jag lyckas alltid somna typ? Iofs får jag leka med en egen dator snart, då blire nog lite roligare mooffhaha. Plus att jag ska träna imon med, dubbelt kanske tillomed! Så nu är veckan i full fart, redo efter en heavenly helg(längtar redan till nästa dock).

Hela kvällen idag har jag och evelina legat framför tvn, döda i min soffa med....godis, chips och pizza (flåt) men det va gott och SOM SAGT jag ska träna imon hahah. Gash. Förresten blev jag himla sugen på mer mer meeer Cola light efter idag, så det får jag passa mig med! Blir så himla sugen så, mumma.
Vasa Viktoria i fredaags

The movie of the evening var Rockstar med Mark Wahlberg och Jennifer Aniston. Hon är en himla vettig person kom vi fram till, och haan är ju söt som en liten puppy i den filmen. Marky Mark, som jag så fint kunde slänga in eftersom jag har himla mkt överflödig information i mitt huvud. Piis. Det är för övrigt iskallt ute och gränsar ju nästan till vinterjacka!! Nja, halsduk och vantar iaf! Idag drog jag på mig gamla mössan.. Himla härlig men det behövs lite updates i garderoben. Speciellt halsduk, ASAP! Och mysiga stickade storaa tröjor. For sure. Måstee säga snabbt med, innan jag glömmer igen. Häromdagen kollade jag på I skuggan av Bronx (A Bronx Tale) Åååh jag älskar den filmen! SÅ himla mysig med sötaa Calogero. Den gick på tv4+ så den kommer nog snart igen wihoo. Så håll utkik would ya?

Jackie

No comments: