Thursday, August 13, 2009

Hey Spacy!

En lagom händelserik dag avslutades med otroligt goda skratt i min soffa! Jag Eve Johanna och Martin samlades för högläsning av mina "framtids brev" som jag rotade fram igår! Asså....... SINNES. Jag va ju störd när jag va liten haha. Det är alltså brev jag skrivit om mig själv (mest från 12-13åldern) och vad som sker för tillfället, som jag skickar till framtiden (Spacy Framtid, Framtidsvägen 00). Det står fina hot skrivna på varje brev med så jag inte slarvar "Öppna detta innan 2003 och du kommer DÖ inom 5minuter!" ungefär så. Ganskaa speciellt! Men hey, det förklarar ganska mkt om hur jag är nu, men minns typ inget av det jag skrivit! Såå det får stå för den tiden! Vi skrattade så vi grät för att jag va så cool :)

Nu ska jag sova, faktiskt, innan jag får ont i huvudet. Så kan jag vakna pigg o glad med! Peeerfa. Även om jag varit hemskt uttråkad idag har jag ändå: varit hos tandläkaren, varit i lerum på arb.förmedlingen, kollat ikapp på Gossip Girl, sorterat lite till i mina tidningar, kollat film hos Johanna(LOVE Mr.Big), lökat med Bday-girl & company! Så det så! Kanske bege sig in till stan imon o andas lite?

Hoppas på sweet dreams tills dess,
Jackie

No comments: