Monday, August 24, 2009

Sant som det är sagt..

Skrev precis till Evelina att "Hehe" är ett av de skummaste orden som finns. Man låter liksom lite sinnes när man skriver det. Som om man har något lurigt för sig eller bara liksom aah.. he he he. Är allmänt eb?
'
"Känns liksom inte som om jag är tillräckligt glad eller pigg för att haha:a just nu"
'
Idag har vi haft fint besök! Kajsa Tuva Mocca Jag Kimb Linc har ätit stoor brunch, lagade av kocken själv och av någon anledning insisterat på att det var tillräckligt varmt för att sitta ute och fika efteråt. Hmm, me thinks not. Så nu är det bokat besök hos kusinera i Skövde på tisdaaag i spink! Jag o Kajsa kom överens om att TeenVogue har väldigt festliga färger och ads i sina tidningar! Inget höger vänster pose pose där inte! som i alla svenska tidningar humm hum.. Och hon påminnde mig om en plansh från en av mina Rodeo tidningar som jag glömt av! Spanks cuz, den åker upp asap.
'
Som jag skrev häromdagen uppskattar jag H&Ms magazine som pluppar fram ibland i affärerna.. Denna gången är det Angela Lindvall på framsidan, och hon är inte svensk, tro det eller ej. Jaaag har hakat upp mig på att hon på något sätt måste vara sverige-kopplad. I mean hello? Lindvall? Men ah, min bror sa till mig att jag lät som en sån.. oerfaren person när jag säger så. Så efter detta släpper jag det hela, SHE'S AMERICAN ALL RIGHT! Förutom det så är hon också tvåbarnsmor och löki! Så GO ANGELA GO, nu är du på min topplista!

Huur härlig är inte denna kombon då? Mjukis mixat med fest, som det borde vara! Men jag o Kajsa kom på att det är aldrig lika snyggt när man tar på sig det själv.. tyvärr.
'
Ikväääll har jag o johanna varit på besök i floda. Det har kollats intee så bra film (Van the man: freshman year) med Linda o Vigge. Sällskapet är alltid uppskattat dock! OCH linda läskade mig med en smygtitt på Forever Strong, som hon nu sett men inte jag!! Så det ska vi göra asap. Sean Faris för alltid ja?
'
Nu ska jag sova for sure.
Jackie

No comments: