Saturday, August 22, 2009

Never a frown, with golden brown.

Hahahaha.. jag dog lite precis. Eller mycket egentligen - Game Over. MEN ni kan aldrig gissa varför...
Jag har precis spelat Puppy, på Funplanet!! HAHA. Det gjorde man i 6an lr något, om ens det? Gash. Man hade alldeles för lite fokus i skolan, ungefär som jag har nu. Jag håller faktiskt på att laga mat men alla ingredienser saknas juue. Men kreativiteten flödar på aggetorpsvägen 7. (please don't stalk me..)

Jag har fått fina hälsningar av Kimbs kompis från festen igår, på vårat kylskåp:
"Du är fantastisk, sockertopp!"
"Sov så gott. Du och jag för alltid."
"Älskar dig. Stabilt."

Tror alla är lagom trötta idag, kimb har däckat på soffan och linc framför tvn. Woow good family dinner :P Själv låg jag däckad förut i sängen o kollade på Singin' in the rain! FY sikken gammal mysig goding! :)


JAG HAR FÖRSTÖRT LJUDET HELT, jag erkänner. Jag är ingen bra nerd för jag fattar inte hur jag ska få tillbaka det!! Ååh, är det ett straff för att jag har på hög musik dygnet runt? Men men mp3n är på för fullt ist. Får se hur länge jag står ut. Kommer byta till den andra datorn annars moffhaha.

Min bror säger att jag lyssnar på tonårsrock. Och det är konstigt. So, what, now I'm an old lady?
Seeee så söt. Hur ska man motstå :)

Jackie

No comments: