Thursday, August 6, 2009

Beach haaang.

Idaag har varit en minst sagt underbar dag so far! Jag o Johanna begav oss ut till Åsa! Himla fint ute vid havet där.. 25 grader i luften och 20 i vattnet stod det! Såå luften va helt klart godkännt men jag vill aldrig bada i iskallt vatten igen tack! Vi tog massaa fina bilder med Johannas multi kamera och spanade på stiligt och irriterande folk (mums på de första, USCH på det sista.)

Massaa bilder kommer sen!
Ikväll ska jag ut med min broor! Det ska bli kuuul. Tydligen ska vi grilla hemma också men mamma ligger o snarkar så vi andra funderar på när hon har tänkt hinna med det :P Saker brukar ta sin tid i denna familjen! Men hey, no stress..

Solen är fortfarande i full fart och då mår man bra! Om vi hade haft en gräsmatta nu hade jag gått ut och hjulat lite fint..

Jackie

No comments: