Tuesday, August 4, 2009

Good question!

Hmm.. undrade just, hur jag ska skriva nu för att inte få inlägget en sida långt? Spännande.

Idag har jag först lekt med Alicia - förlorat på Fia med Knuff, och kollat Scooby Doo. Sen insåg jag att väldigt många, aaalot of people, har hund här i gråbo! Alltså vaarenda människa jag såg ute, och det va faktiskt väldigt många idag, gick med en hund! LOL! Inte en ända såg likadan ut som någon annan heller. Gash. Det regnade iaf och nu är jag snuvig.

Som sagt kollade vi film hos Joanie med, med mumsig varm choklad! Jag kollar aldrig på Beck annars, men nu när jag väl gör det så va det inte ens en av de bättre filmerna! G L (don't make me say it) är det ända festliga med de filmerna..

TILLS jag finner Tormented någonstans så kommer det vara mitt ultimate mission!! Asså jag blev himla upprörd förut, den finns ju ingenstans!! Om det nu har kommit ut på dvd i resten av världen WHY NOT HERE? Så långt bort är vi inte från the UK, thank you very much.

För övrigt har jag blivit himla sugen på att åka till London asap. Saknar den dära staden ännaaa, med stiliga gossar och fin fina affärer! Där jag för tillfället inte kan shoppa.. Men hey, it's the thaught that counts.

Imorgon blire staden! Bort bort från gråbo och andas lite luft. Eve ska shoppa i spink, och jaaag ska in på NK och leta ny tidning :D Har faktiskt varit borta heela sommaren så EN ny måste dom släppt iaf? Hello Rodeo. Plus att jag måste söka jobb, så det får helst inte regna mr.wheather man! Våran dator är kaos så det går inte att spara något utan att de försvinner när man startar datorn nästa gång uuh. Så för tillfället är min mp3 mitt nya minne..

Snart kommer käre bror till Sverige och leker ett tag!

Jackie

1 comment:

Nanii said...

GUNVAR LARSSON, u looove it.