Friday, August 28, 2009

I am what I am, and nobody else.

Speachless over the edge, and just breathless..
-
Det är himla stiligt att jag får en grillad korv brun färg när jag har varit ute o sprungit. Min vanliga färg kommer dock tillbaka i fin takt tillsammans med min normala puls. Idag insåg jag att jag aldrig.. aldrig mer ska springa elljusspåret rundan. Herregud, det är så mkt bättre att ta den vanliga vägen runt gråbo. Jag va ute i 30min idag bara men sprang nästan hela tiden sååå!
-
Idag är det lite stuff på schemat, faktiskt. Sen att allt går att fixa hemifrån (eller iaf gråbo) gör det ju inte mindre viktigt! Jag måste till Shell och förmodligen böna o be om att få hämta ut ett paket utan en såndär lapp :/ för annars får jag skämmas REDIGT i helgen at work. Och jag måste till bankeeen, ringa/maila Paris, hem till eve o fixa med tradera.. hihi.
-
Igår lagade eve good thaimat hos V, och jag lipade hela kvällen om hur ont jag hade i magen. Kramp kramp damp. PLUS att jag va riktigt grinig på bussen hem och va nära på att kasta min väska på busschauffören eftersom han hade på STORM i hela bussen. HALLÅ!? SHORTS? HÖST in the making? Idiot. Det va varmare utmohus när jag gick av..apa.
-
HÄR nu kan jag andas lite lugnare iaf. SE på detta! Den är min :) trendbibel och allt included. I say no more.

Folk har väll inte glömt av NERDs Seeing Sounds? Måste säga att favoriten är Windows. Men Everyone Nose, Spaz och Anti-Matter kommer direkt efter på listan :) Pharrell är good stuff.

v

Jackie

No comments: