Wednesday, August 12, 2009

You gotta make your own solos..

..cause life's not a duet. -Taylor Swift.


First of all, någon ringde precis mig från Dubai :S Heck no I aint answering hahah.. Sms frågetecken.

Ialla fall. Jag sitter hemma o väntar på att jag ska få äta.. Var hos tandläkaren imorse och I must say det är en väldigt akward plats! HUR ska jag kunna veta vad jag dricker när jag är törstig? Grejer är att dom vill ju ha ett exakt svar.. DRICKA!? Vad dricker du själv........ Så jag sa Juice. Men det gör jag ju inte? Sen frågade hon också om jag började skolan snart eller om jag jobbade. Så satt hon o väntade på ett jätte långt svar. HALLÅ tänder vare va?! Det såg iaf bra ut, vihoo, jag ska tillbaka om ett år ungefär men HA methinksnot. Då får du betala madame!

Kollade precis två av mina favo intervjuer med the JoBros (igen) at Moviephone och Artist on Artist. De är himla mysiga! Cheeeck theeem out.
"Joe, have you ever lied to me? -Yeah, ofcourse I have?!"

Här är en av the reasons till varför man ska läsa tidningar. PICTURES. Plus att det finns alltid med massa festliga artiklar och intervjuer, mmhm. People are kinda funny you know! Men ah.. pictures.

Need I say more?

Jackie

No comments: