Thursday, August 27, 2009

Game over. You're Done.

Hmm.. hungrig men inte sugen på något? Igen.. wow stora problem. Smått irriterande dock. Iaf så ska jag bege mig in till staden snart, måste fixa o trixa lite här hemma först med jobbsök and stuff. Det hade faktiskt varit skönast att bara åka härifrån. Kanske inte till andra sidan jorden som senast..men till ett annat land iaf.

I can't breath and I start to shake,
When I hear your name I can't walk away.

Igår spenderade jag dagen i Skövde med kusineen. Jag o Kimb åkte dit på tisdag kväll, otroligt krånglig resa, och åt himla god mini buffé hos Kajsa på kvällen! Nästa dag fikade vi i Hjo, hängde lite vid vattnet, kollade runt i Skövde, hängde med andra kusinen Jonaas och lille Elliot och avslutade kvällen på Max med Mocca. Himla goda pommes på det dära stället måste jag säga. Fast jag gillar alla pommes överallt så hmm.. Självklart på tåget hem somnade jag..och vaknade i Alingsås där jag skulle gå av. Men nehe, då kände jag att "tåget inte hade stannat än" och upptäckte snart att tåget visst var framme men nu körde därifrån. Jahopp, då blev det in till centralen istället. Uppskattar när jag skämtar om att kimb förmodligen somnade på tåget och missade hållplatsen, så gör jag det själv.

Imorse lyckades jag släpa mig ut o springa! Vihoo. Jag hatar att springa. Palla behöva springaaaa upp till själva spåret där det är meningen att man egentligen ska springa? Det låter ju ganska onödigt måste jag säga. Men I did it, och kommer göra det igen såå :P Upptäckte idag att JB (såklart) är bästa musiken att springa till. Har faktiskt inte lyssnat så mycket på dom annars när jag gör det men från och med nu så!!
Jag kommer snart gå överstyr på det här med att jag inte kan inskaffa nya tidningar!! Look at thiiis one! i-D är en tidning jag aldrig riktigt greppat. Sen så har jag ju faktiskt aldrig läst en så det kan ju vara därför. Iaf så vill jag ha deras september issue thank you very much. SE! Flera av mina youngster favos på framsidan! Perfection? Känner att det är värt att jobba på *** bara för deras skull.

Jackie

No comments: