Sunday, June 20, 2010


"Aint no doubt about it"

Man skulle kunna tro att jag varit i slagsmål. Sitter med en värmekudde (ärtpåse som jag säger haha) på nacken och rivmärken på armen som ser ut som små knivhugg typ.. Det är tufft att stå upp/springa omkring 8h almost everyday. Meeen nästa vecka blire arbetsskor i toppklass (foppatofflor) så don't tell the pappz 'cause I don't wanna mess up my rep. haha!

Har städat lite fint hemma. Hatar nu att städa/laga mat ännu mer tack vare jobbet, men bättre blir jag! Tänkte träna litee sen göra mig iordning för Liseberg med folket från cafét! Det ösregnar ute, men jag har tydligen fått ett fint blått paraply från mamma, och kan ju också hoppas att det inte regnar i stan! Kul skare bli i alla fall. Nästa gång jag är ledig är det MIDSOMMAR WOOPWOOP!

The Bravery "Time won't let me go" är något av den härligaste låten ever, jag har sagt det förut och nu säger jag det igen. Varje gång den börjar spelas i slutet av Never Back Down så får jag sån sommarmysusasolvännerALLT-kick! ÅÅH. En mysig Sean Faris hjälper till lite med. Så nu har jag lyssnat mig fram till lite mer underbara The Bravery låtar! Funkar lika bra till fest som till mys :) Lovesit.



Jackie

No comments: