Wednesday, June 16, 2010

"I don't want to know if you're lonely.."

Nu blire sängen. Trött som ett as, och rädd för att vakna upp even sicker!? Palla sånt. Har kollat ikapp lite Kristen Stewart filmer som jag tjatat om så länge. "Speak" såg jag nyss, good one! Kollar Adventureland nuuu och I must say, det är festligt att se henne spela så olika roller! Och inte på gränsen till ett nervous breakdown haha. Team Kristen, woho! Plus att hon har haft tur med sina motspelare. Kyssa Ryan Reynolds hade ju intee varit fel nej.

Påminn mig om att lägga in de nya låtarna på mp3n imorgon, chokee? Behöver en update nu känner jag :) Åh, hur härligt är det inte med grått i solen? Mycket dubbelmoral på mig under sommaren haha..men SE så snyggt! Måste även inskaffa ny plattång hahaha..eller ah, skaffa en plattång, gash.

Jackie

No comments: