Thursday, June 17, 2010

"God what a mess, on a ladder of success"

Onsdag, onsdag, onsdag..igår! Underbar dag :D Det är som sagt de små enkla sakerna som gör livet GREAT. Aspenhäng med Johanna B, Helen och sedan Linda. Vi åkte vidare till Triumfglass och Allum, och avslutade med känsloladdat The Hills (2a gången för mig! Underbart avsnitt) hos Linda i flodahood. Massa fina bilder togs, men jag har inte orkat sno åt mig några än. Inskaffa kamera asap jah.

Vill se Adventureland igen!! Den vill jag t.om äga på dvd. Så söt! Har fastnat på soundtracket och låtarna som går på repeat nu är:

David Bowie - Modern Love
The Replacements - Bastards of Young
The Outfield - Your Love (AH orginalet är bättre än allt)
Hüsker Dü - Don't want to know if you are lonely
INXS - Don't Change
The Cure - Just like heaven

..funderade på att ta bort alla andra låtar på mp3n och bara köra dessa ett tag? Men det låter lite dramatiskt va..

http://ilovewildfox.com, mycket underbar blogg från ett grymt märke. Längtar tills jag är i USA next time och kan gå skallgång genom deras affärer! Världens sötaste tjej är modell för deras barnlinje. Hon ser exakt ut som "Hitgirl" i Kickass, visst? Chloe..vad hon nu heter hoho. Kunde som vanligt inte välja bara 1-2 bilder, för dom är lika roliga som vanligt från Wildfox :D

Johanna B har även satt andra tankar i mitt huvud. Eller rättare sagt, BOKAT. Hypet är kvar och har dubblats, om inte fyrdubblats. SE, underbara bilder kan inspireras av! You know what I'm talking about fröken, mmhm mahah.

Idag hoppade jag in extra på jobbet. Vaknade halv 12 och åkte tio i! Inga problem, men himla hetsigt som vanligt när solen är framme. Nu har jag dock vant mig och slipper få panik varje sekund. Blir spännande att jobba på båten, i baren uppe på deck (däck?) på lördag. Får se hur det går med mina skills haha...hmm.

Köpte även ett nytt nagellack från H&M igår. Grått, Miss Stone Heart heter det haha, eeh. Men I love it, såklart. Nu funderar jag på att fixaaaa Oboy kanske? Och kolla film i sängen, så jag kan vakna i tid och tränaa lite dååva. Längesen jag gjorde ett sånt här monster inlägg, visst? Saknar ni? You like? :P

Jackie

No comments: