Tuesday, June 29, 2010


"Free yourself from anything
that you feel holds you back"

Asså detta börjar bli lite uttjatat.. Nu skall Söderling spela mot Nadal i kvartsfinal i Wimbledon!!? Men jag känner att om jag blir nervös betyder det att jag tror att Robin Söderling kan vinna. OCH DET TROR JAG INTE. Så...jag längtar helt enkelt :D Har haft noll koll på Wimbledon iår, förutom att Federer höll på att åka ut i sin första match (..?) men som vanligt brukar jag hoppa in mot slutet för då är det mest spännande och Nadal spelar alltid i finalerna mohaha.

Ligger ute och solar, smått uttråkad, fullt med musik, och funderar på att äta lite mat? Det är en miljon stora äckliga flugor på plats som slåss om solplats dom med, så det är lite irriterande faktiskt. Men snart får jag göra mig iordning faktiskt, och ta vara på dagen! Jobba 3 dagar full fart sen äre heeeeelg, och vilken helg det skall bli!

PLUS ATT JAG SKA SE ECLIPSE IMORGON FÖR SJUTTON. Jag är lite pirrig i magen måste jag säga. Akta så ni inte hamnar bredvid mig och Ida G i salongen, för vi är proffs!!

På tal om proffs (eller något O:)) ME freakin LOVE these boys.

Jackie

No comments: