Thursday, June 10, 2010


"Dontstopmakeitpop"

Vet ni att det är väldigt skönt att vara ledig? "Åhh, bla bla hit o dit and so on.." tänker ni nu, men lyssna nu. Jag andas ut till max dessa 3 dagar of no work och får göra precis vad jag vill utan att må dåligt över det FÖR att jag haar ett jobb att gå tillbaka till för en gångs skull :D Där jag skall jobba massor i sommar, ända fram tills seen sommar t.om, och kommer lära mig massa nytt eftersom jag även skall bli frukostpersonal och bartender nästa vecka! SÅ, man uppskattar lediga dagar even more när man har ett jobb. (Men det har jag alltid sagt, ni som trott annat..)

Lite random. Låtar på min "Summer in the city" lista som alltid gör mig glad: Kes$a - TikTok, Kings of Leon - Use somebody, Metro station - Kelsey, The Bravery - Time won't let me go.. och såå många mer, men ah those are some pretty good songs!!

Idag har jag varit hos min Coach för sista gången, tydligen. HUR skönt mmhm. Ser Göteborg på ett helt annat sett nu :P...haha. Min nya väska är även hur mysig som helst, fluffig att hålla i med, perfekt.

Har kollat bilder från the CFDA Awards och backstage bilderna är ju alltid bäst, och pallaa fina kläder!? Zac Posen (första bilden) är så stilig. Hans ansikte ser verkligen fixat ut! Sinnes. Gash, vad hade man inte gjort för att vara i den världen? So freakin unreal. Och med det sagt så längtar jag till jag får min skatteåterbäring och kan fixa med CIS!!!

Läste även klart min Nylon Young Hollywood issue förut. Åh, i love. Så underbara människor, så inspirerande. Det är himla coolt, ni borde faktiskt läsa! Eller så gör ni inte det och förstår lika lite som alltid :)

Jackie

No comments: