Tuesday, June 29, 2010


"Something for nothing"

Skickade precis iväg min första twitter från mobilen! Funkar ju utmärkt. Nästan.. Litee för liten skärm osv haha. Kände att en iPhone skulle sitta fiiint! Förtjänar inte min underbara mobil, som nu är i full fart igen woopwoop, för jag tappar den i golvet hela tiden! Och tänk mig ca 184cm lång, och den lilla liggandes på min axel. Det är en bra bit ner!

Nu skall jag ut och sola är planen, men det är väldigt mycket aktivitet runt omkring och det är inte stekhett ute, hmm.. Men tar med mig ett gäng (nya iih!!) tidningar ut och glassar. Man måste passa på ju. SJUKT GOTT med lediga dagar!

Kimberly skickar roliga sms från Peace & Love, där har dom det bra! Underbara band på plats med.

Efter jobbet igår blev det glass med Johanna och Lisa på Triumfglass. Petra och Linda var redan på plats, surprise surprise! Där satt vi och gottade oss och skrattade högt åt hur man kan bete sig om man vill :)


Jackie

No comments: